آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

for my dadآموزش زبان انگلیسی

برای بابای گلم که ناراحتی قلبی داره و الان درد میکشه

دوستت دارم خیلی خیلی زیاد

خوبی میشی

واسه خاطر منم که شده باید خوب بشی


الان که اینو مینویسم از بیمارستان برگشتم و ساعت ۱:۱۰ AM است

بابام رو در بیمارستان تخصصی قلب بستری کردیم و در بیمارستان تخصصی قلب یه دونه متخصص قلب نیس!!!!!!!!! و باید بابایی عزیز من تا صبح بمونه و درد بکشه تا یه متخصص بیاد.



Daddy's Little Girl 

You're the end of the rainbow, my pot of gold,
You're daddy's little girl to have and hold.
A precious gem is what you are,
You're mommy's bright and shining star. 

You're the spirit of Christmas, my star on the tree,
You're the Easter bunny to mommy and me.
You're sugar you're spice, you're everything nice,
And you're daddy's little girl. 

You're the end of the rainbow, my pot of gold,
You're daddy's little girl to have and hold.
A precious gem is what you are,
You're mommy's bright and shining star. 

You're the treasure I cherish so sparkling and bright,
You were touched by the holy and beautiful light.
Like angels that sing a heavenly thing,
And you're daddy's little girl. 

You're the treasure I cherish so sparkling and bright,
You were touched by the holy and beautiful light.
Like angels that sing a heavenly thing,
And you're daddy's little girl





What Makes A Dad

God took the strength of a mountain,
The majesty of a tree,
The warmth of a summer sun,
The calm of a quiet sea,

The generous soul of nature,
The comforting arm of night,
The wisdom of the ages,
The power of the eagle's flight,

The joy of a morning in spring,
The faith of a mustard seed,
The patience of eternity,
The depth of a family need,

Then God combined these qualities,
When there was nothing more to add,
He knew His masterpiece was complete,
And so, He called it ... Dad


Daddy, I love you


جهت عضویت در گروه ال ال ای و وبلاگ آدرس ایمیلتون رو در قسمت نظرات بزارین تا در اولین فرصت دعوتنامه براتون بفرستم.



نظرات 39 + ارسال نظر
تاتا جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ق.ظ

امیدوارم حال بابات زودتر خوب بشه

جاوید جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام
ضمن ابراز تاسف و تاثر در مورد پدرتون،شفای عاجل ایشون رو از خدا خواستارم و از هر کسی که این نظر رو می خونه می خوام که پنج مرتبه آیه <<عمً یجیبُ مضطرّ اذا دعا و یک شپسّو>> رو بخونه و برای سلامتی ایشون دعا کنه.

همچنین از مطالب خوبتون سپاسگذارم.و تقاضای همکاری با وبلاگتون رو دارم.ممنونم

دعوتنامه هم در گروه ال ال ای در یاهو و هم جهت عضویت در وبلاگ براتون فرستادم.

بها جمعه 1 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ب.ظ

کمال شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:00 ب.ظ

سلام.من یکی از خواننده های بلاگتون هستم و خیلی از مطالبتون استفاده میکنم.امروز لازم دونستم بنویسم که من nurse بودم اونم توی بخش جراحی قلب و بیمارای قلبی رو خوب میشناسم.مطمنم پدرتون مشکلی نخواهند داشت ولی مجبور هستند درد رو تحمل کنند تا داروها اثر کنند.اینم قبول دارم که سیستم درمانی کشورمون خیلی مشکل داره به هر حال میدونم پدرتون خوب میشه!!!!!!!!

مهاجر شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام من یکی از خوانندگان جدید وبلاگتون هستم
می خواستم در رابطه با آموزش زبان انگلیسی کمکم کنید
امیدوارم در گرامیتون هرچه سریعتر بهبود پیدا کنند.
منتظر ارسال پیامی از طرف شما هستم
متشکرم

ساحل یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://www.mesldarya.blogfa.com

سلام .
خیلی خوشحالم که وبلاگ شما رو پیدا کردم. من خیلی دوست دارم مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرم ولی نمی خوام کلاس زبان برم. دوست دارم خودم یاد بگیرم و البته با کمک شما. منو راهنمایی کنید .
امیدوارم پدرتون خوب شن و با سلامتی به خونه بیان

سید حسین یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://avareyetanha.blogsky.com

سلام . خیلی آقایی

اگه منظورتون منم که من پروینم و دخترم و همکارم هم خانومه
:D

معصوم پور دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://masumpur313.blogfa.com/

,سلام وبلاگتون زیباست امید وارم حال باباتون خوب بشه

هوشنگ قربانیان دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ http://www.jahanagahi.com

باسلام. وبلاک خود را در دایرکتوری بزرگ جهان آگهی رایگان ثبت تا افراد بیشتری از آن استفاده نمایند.
http://link.jahanagahi.com/

م - حسین نژاد دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.medadb6.blogfa.com

سلام و خسته نباشید خدمت خواهر خوبم
از وبلاگ پرمحتوا تون دیدن کردم .
رسم ادب تشکر بود / متشکرم
برای سلامتی پدر مهربانتان هم دعا می کنم . انشالله سال های سال زیر سایه شون باشین .
از مطالب وبلاگتون برای نشریه ی کانون که دارم روش کار می کنم اتفاده می کنم .
دنبال چند تا ضرب المثل بودم با معادل انگلیسی شون
یه سری هم به وبلاگ محقرانه ما بزنید .
شاد زید / بهشت نصیبتون

صبوری سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ق.ظ

عالیه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:59 ق.ظ

می خواهم عضو شوم نمیشه .پیغام حذف وبلاگ رو میده

الهه سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ

Alireza سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

خواهان عضویت در گروه میباشم

سعید چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 06:32 ق.ظ http://www.moghanaras.com

پروین عزیز ! برای بابای عزیز شما سلامت آرزومندم.امید که بزودی در کانون گرم خانواده با صحت و تندرستی حاضر شود.

samane چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ

salam.man etefaghi in weblogo didam .va azinke hale pedaretoon na mosaeede kheili narahat shodam,,
ama mojhde midam be shoma dar name isaye masih pedare shoma nejat peida mikone.
iman daram

رضا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام

امیدوارم حال پدرت هرچه سریع تر خوب بشه

من ۲۶ سالمه تازه از انگلیس برگشتم .

میخوام که تو وب نویسی کمکت کنم البته اگه مایل باشین

وبتون خیلی جالب و آموزندست .

اگه موافقت کنین خوشحال میشم .

( اونجا زبان انگلیسی و علوم سیاسی خوندم )

شمارمو برات میفرستم فعلا بای

دوست عزیز آدرس ایمیلت رو بده تا دعوتنامه بفرستم

hossein pirasteh پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:47 ب.ظ http://farsepho.persianblog.ir

با عرض سلام و تشکر از وبلاگ شما برای پدرتان ارزوی سلامتی و سعادت و برای شما زندگی همراه با موفقیت در کنار پدر و مادر را دارم موفق باشید

شروین جمعه 8 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام خانم پروین امشب برای اولین بار از سایتتون دیدن کردم و از عشقتون بهدر محترم کیف کردم امیدوارم همیشه برای هم بمونید لطفا راهنمایی کنید برای شروع مکالمه از کجا شروع کنم؟ جنسیت :زن سن:36 مدرک:کارشناس نرم افزار

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

بهزاد چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ق.ظ

خوشم اوومد از کارت
تازه با وبلاگت آشنا شدم و امید که ادامه دار باشه

لیلا پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ق.ظ

سمیه شنبه 16 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

طیبه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

وبلاگم کامل نیست امیدوارم حال بابات خوب بشه خیلی دوست دارم انگلیسی یاد بگیرم صفر صفرم کمکم کن مر سی

محمد جمعه 22 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ق.ظ

Some things are left undone, some words are left unsaid, some feelings are left unexpressed, but someone as sweet as you could never be left unmissed.

Thanks a bunch

من و تو سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.royayezemestani.persianblog.ir

سلام...غصه نخورید..به امیدخداباباتون خوب میشه...واسشون دعامیکنم....خیلی خوشحال میشم عضوشم....ممنونم.

shilan پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ

sayt khayli khobi daren mamnoon

sahar سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ب.ظ http://lanterninlove.blogfa.com

سلام

لطفا می شه از این گروه بیشتر بدونم ؟

mina شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:24 ب.ظ

khahane ozviat dar goruh hastam mamnun

آقاگل سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:58 ب.ظ

لطفا دعوتنامه ی عضویت در گروه و وبلاگ را برایم ارسال کنید.
باتشکر

[ بدون نام ] جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:13 ب.ظ

فاطیما دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

سلام من تازه به سایت شما اشنا شدم.عالیه....!

amir پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

عالیه

Mori سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

hamid چهارشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:47 ق.ظ

نصیر چهارشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

سلام .
خیلی خوشحالم که وبلاگ شما رو پیدا کردم. من خیلی دوست دارم مکالمه زبان انگلیسی را یاد بگیرم ولی نمی خوام کلاس زبان برم. دوست دارم خودم یاد بگیرم و البته با کمک شما. منو راهنمایی کنید .
با تشکر

asal سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

خوب خوب خوب

ابوذر حسین پور چهارشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام
برای سلامتی پدر مهربانتان هم دعا می کنم . انشالله سال های سال زیر سایه شون باشین .

رایمون چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد