آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

English phrasal verbs with

There are many phrasal verbs in English that use the word "off". Here are some of the more common. 

Break off= end: "Talks have broken off between the union and management." 

Bring off = succeed in something difficult: "The new management brought off an amazing recovery in the company's fortunes." 

Call off = cancel: "The proposed merger has been called off." 

Cut off = disconnect: "Their electricity was cut off when they didn't pay the bill." 

Lay off = make workers redundant: "The car manufacturer laid off 5000 workers." 

Live off = get money from another source: "He invested the money and lived off the interest." 

Pay off = settle your debt: "She saved money every month and finally managed to pay off her student loan." 

Put off = (1) postpone: "They put off the decision for another month."

= (2) dissuade: "Falling prices put me off investing in the English property market." 

Take off = do well: "Business has really taken off!" 

Write off = accept a loss: "We'll never get the money back – I think we should write it off."

نظرات 12 + ارسال نظر
kevin دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:59 ب.ظ http://www.en-students.ir

hi thanks

Thank you for coming here

kambiz جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

Hi.......congratulation
I enjoyed a lot and I wish u all the best in future.

Thank you dear.

آرش شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ب.ظ http://arash-soft.blogsky.com

سلام.بهت تبریک میگم.پیج رنک شما در گوگل 3 هست.مال من هم 3 هست.هردومون بلاگ اسکایی هستیم.اگه موافق باشی برای پیشرفت بیشتر همدیگررو لینک کنیم.اگه موافقی من رو به نام بهترین بلاگ ایرانی لینک کن و خبرم کن.

ستاره دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:32 ق.ظ http://man44.blogfa.com/

سلام
من هراز گاهی میام سایت شما
البته الان درگیری های دیگه ای دارم و زبان رو به طور کل گذاشتم کنار
ولی میام و نگاش می کنم که یادم نره باید زبان رو یاد گرفت

الان می خواستم بابت پیوندها و معرفی های خوبی که انجام دادین در سایتتون تشکر کنم
به خصوص دیکشنری و ترجمه آن لاین

عالی ان
مرسی

ممنونم دوست عزیز.

مینا چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ

دوست عزیز
سلام از وب لاگ شما متشکرم خیلی استفاده کردم.

می خواستم بدونمشما تدریس خصوصی همانجام می دهید

اگر امکان داره به من پاسخ بدهید

دوست خوبم مینا
بله تدریس خصوصی هم میکنم.

م چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام دوست عزیز

شما به سوالات کاربران هم جواب میدید؟

این سوال منه

2 .fill the blanks with " who , which , whom , or that " as needed.

a. A thermometer is an instrument ( x ) measures heat .

b. Charles Darwin , ( x ) wrote " the origin of species " , lived in the nineteenth century.

c. Alfred Wallace , a naturalist ( x ) Darwin knew had the same ideas as he had .

d. William Thompson solved many of the problems in physics ( x ) faced nineteenth century scientists .

e. Marie curie ( x ) discovered radium , was awarded the Nobel prize .

f. the cocoon ( x ) the silkworm spins gives us silk .

g. the nine satellites ( x ) revolve round the sun are called planets.

h. do you know the new people ( x ) have come to this town?
نمیدونم جوابشون چشه x ها جای خالی هستن اگه بتونی با ترجمه جواب بدی ممنون میشم

با تشکر از وبلاگ خوبتون

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام
من آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم

علی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://alitennis.blogfa.com

سلام
من آپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپم


فرزانه یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام
واقعا ار آشنائی با شما و وبلاگتون خوشحالم.من عاشق زبان انگلیسی هستم و برای ادامه تحصیل هم بهش نیاز دارم.از اینکه اینقدر به گسترش علم و زبان اهمیت میدید و در به اشتراک گذاشتن دانشتون سخاوت به خرج میدید بسیار سپاسگزارم.

محمدزضا یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ب.ظ http://www.rahgozare-eshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من داوطلب کنکور رشته منحصرا زبان هستم راستش چندتا سوال تو ذهنم هست که هنوز جوابشون برام مبهمه خوشحال میشم اگه کمکم کنید
خواستم بپرسم که اگه کسی بخواد دبیر زبان بشه چی کار باید بکنه؟
من شنیدم که رشته دبیری حذف شده آیا حقیقت داره؟
و سوال آخر اینکه مدرک مترجمی دانشگاه آزاد با دولتی چه فرقی میکنه؟

سعید سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.azaddvd.ir

سلام اگر مایل به تبادل لینک هستی خبرم کنی خوشحال میشم

سعید سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.azaddvd.com

سلام اگر مایل به تبادل لینک هستی خبرم کنی خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد