آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلامی دوباره

سلام دوستای گلم

ببخشین نبودم ...مشکلی پیش اومده بود.so sorry


مرسی فاطمه جان که در طول غیبت طولانی من آپدیت کردی خیلی ممنونم دوست عزیزم


راستی من ایمیلم هک شده lle


به زودی یه ایمیل جدید باز میکنم و بهتون اطلاع میدم.


نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن اینجا بیلبورد تبلیغاتی وب سایت های پولی اوناس!!!!

دوست خوبم فاطمه هر کامنت تبلیغاتی رو پاک کن.


هر کسی که انگلیسی بلده و دوست داره آموخته هاش رو share کنه اینجا ایمیلش رو بزاره

دعوتش کنم وبلاگ

همه میتونن اینجا بنویسن


چرا بعضی ها فکر میکنن من اینجا رو باز کردم که تکالیف مدرسه و دانشگاه اونا رو انجام بدم؟!!

چقدر تنبلن!!!


بعد راجع به پارتنر:

فکرای زیادی تو سرمه اما الان من تو خونه اینترنت ندارم.به کمکتون احتیج دارم.


هر فکر و ایده ای دارین بگین خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم.


از مطالب اینجا میتونین استفاده کنین در وب سایت ها و وبلاگهای دیگه لطفا با ذکر نام مرسی.


باید برم.

فعلا بای