آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

English idioms using آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

to be hot = very popular / fashionable: "Iceland is a really hot weekend destination at the moment." 

a hot favourite = someone / something most likely to win: "Red Rum was always the hot favourite to win the Grand National." 

a hot tip = important or useful suggestion: "He gave me a hot tip for my interview." 

a hot topic = an issue which is important: "Climate change is a hot topic at the moment."  

hot off the press = very new story: "This gossip is hot off the press." 

to get too hot = become too dangerous: "Things are getting too hot and the relief agencies are pulling out of the area." 

a hot date = a date with someone you find very attractive: "She's got a hot date tonight!" 

hot stuff = attractive: "Her new boyfriend is hot stuff." 

in the hot seat = in a position of responsibility: "You make the decisions – you're in the hot seat now!" 

in hot water = in trouble because you have done something wrong: "If you send that email now, you'll find yourself in hot water with the boss." 

have a hot temper = to get angry easily: "He has a hot temper, so don't provoke him into an argument." 

get hot under the collar = get angry about something which isn't very important: "You always seem to get hot under the collar about people's driving habits. Don't let it worry you!" 

hot and bothered = feeling uncomfortable, either because it's too hot, or because you have too much to do in too little time: "She's all hot and bothered now that she's been invited to the theatre this evening." 

be like a cat on a hot tin roof = restless or jumpy: "He's like a cat on a hot tin roof with all this talk about redundancies." 

in hot pursuit = to follow closely: "The pickpocket ran off, with members of the public in hot pursuit." 

hot on the trail = close to finding something: "The police are hot on the trail of the mastermind behind the bank robbery." 

hot air = something which is not as important or true as it sounds: "What he says is just a lot of hot air – don't take it too seriously." 

more (something) than you've had hot dinners = an expression to mean that you've had a lot of something: "I've had more jobs than you've had hot dinners!" 

blow hot and cold = keep changing your mind about something: "I'm blowing hot and cold about moving to the countryside."

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ


سلام دوست عزیز
وبلاگت رو دیدم وبلاگ زیبایی داری
خوشحال می شم اگه منو لینک کنید به اسم (فیلم های هالیوودی فقط 100 تومان!!!)
www.dvdempire.shoploger.com

علیرضا یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:06 ق.ظ http://englishfree.blogfa.com

سلام وبلاگ با محتوا زیبایی دارید معلومه خیلی زحمت کشیدید امیدوارم اگر به ما سرزدید لطف کنید ایراد اشکالی بود حتما ما را خبر کنید ممنون میشوم اگر راهنمایی فرمایید تا مطالب بهتر بشود موفق و پیروز باشید

فرشاد یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://www.traslate4u.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارین. با اجازه شما رو لینک می کنم. شما هم اگه خواستین میتونین منو لینک کنین.

مهدی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.mehdi335.blogfa.com

سلام من مهدی مدرس و مدیر زبانکده زبان هستم و واقعا سایت بسیار زیبا و
پر محتوایی دارید من از شما دعوت می کنم به وبلاگ من
دنیای اطلاعات زبان انگلیسی سر بزنید و همچنین وبلاگ من زا در قسمت پیوندهای خود درج کنید

باتشکر

علی جمعه 30 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 ب.ظ http://Www.kingtip.blogfa.com


سلام و خسته نباشی ..
من حقیقتش بطور اتفاقی الان توی اینترنت درحال سرچ زدن بودم .. به این علت که دوروز پیشا کلاس زبان داشتیم و استاد همش سرکلاس انگلیسی حرف میزد ..
خداییش آدم بلد نباشه خیلی خیلی بده .. مخصوصا جلو خانوما اگه استاد یه سوالی بپرسه و تو چون نمیفهمی چی میگه بمونی مث گلابی نگاش کنی ...
حالا من دوستانه از شما که انقده دارید زحمت میکشید واسه همه ... یه تقاضا دارم اونم اینه که خداییش اگه روش یا منبع یا هرچی که شما حس میکنید بتونه مکالمه منو بهتر کنه یا اینکه اصلا بتونم مکالممو قوی کنم وجود داره .. که مطمئنم استادی مث شما میدونه این چیزارو .. یه داداش کوچیکت نشون بدی .... چون خداییش خیلی حس کمبود میکنم ....
ممنون میشم ...
ایشاا... بتونوم زحماتتونو جبران کنم ....
خیر ببینی ....

پس منتظر شما هستم .. لطفا راهنماییم کنید ...
در ضمن بابت اون لینک که واسه آموزش زبان هستش رو که شما گذاشتید توی سایت ممنونم و الان دارم دانلود میکنم ...
بازم تشکر

hami پنج‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://www.hamilearn.mihanblog.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی داری. من هم یه وبلاگ آموزش رایگان زبان انگلیسی دارم اگه خواستی با هم تبادل لینک کنیم. منو با نام « آموزش رایگان زبان انگلیسی» لینک کن بعد خبر بده تا بلافاصله لینکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد