آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسیSuccess Quotes

A successful man is one who can lay a firm foundation with the bricks others have thrown at him.



"God gives every bird a worm, but he does not throw it into the nest." Swedish Proverb


"I believe life is to be lived, not worked, enjoyed, not agonized, loved, not hated."

            Leland Bartlett


I've failed over and over and over again in my life and that is why I succeed.
Michael Jordan


دوستای گلم
من به دلایلی دسترسی به اینترنتم بسیار محدود شده.اگه میبینین کامنت میزارین جواب نمیدم عذر میخوام نمیتونم.همونطور که میبینین دیر به دیر هم اپدیت میکنم.دلم نمیاید بعد این همه سال دلم نمیاد اینجا رو ول کنم.لطفا همکاری کنید.