آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

سلام

ـخوبین؟ 

ـمنم خوبم مرسی خیلی سرم شلوغه ....سال ۹۰ که خیلی سال بدی بود.بابام مریض شده بود بدجور... بعد واسه همینه که به وبلاگ سر نزدم و آپ نکردم.


اون دوستای عزیزی که ایمیل دادن برا همکاری در وبلاگ...

دعوتنامه میفرستم اما عضو نشدن.


بازم میگم هر کسی دوست داره و انگلیسی خوب بلده ایمیل بزاره عضو بشه...به خدا تنهایی نمیتونم.



راستی دارم میرم کلاس نقاشی هنوز اول راهم


دوست دارم به عنوان مترجم شفاهی کار کنم.الان تو یه آموزشگاه کار میکنم اما پولش خیلی خیلی کمه. یه کار برام پیدا کنین به عنوان مترجم شفاهی ....بابا زندگی خرج داره چیکار کنم

اههههههه

نظرات 25 + ارسال نظر
مهدی جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام
امروز برای اولین بار وارد وبلاگ شما شدم و خیلی خوشحال شدم از اینکه یه نفر پیدا میشه و وقت میزاره تا به هموطناش کمک کنه ، آرزو می کنم به اون چیزی رو که می خوای سریعتر بدست بیاری.
راستشو بخوای من تازه مکالمه زبان رو شروع کردم و میرم کلاس مکالمه زبان . میدونم شما تجربه خیلی گرانبهایی در زمینه زبان و آموزش آن دارید به همین خاطر ازتون میخوام لطف کنید و بهم بگید چطور میتونم در این راه موفق باشم و چطوری؟
Best Regards

yasamin دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام و خسته نباشی ..منم برای اولین بار وارد سایتتون شدم ..و خیلی دوس دارم عضو وبلاگتون باشم

مجید سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:37 ق.ظ

سلام . به راهنمایی و کمکتون احتیاج دارم .نتونستم ایمیلتونو پیدا کنم که مستقیم مطرح کنم . ایمیلمو واستون میزارم وقتی بهم میل زدید مشکلمو میگم . ممنون میشم اگه کمکم کنید

hosein nejad دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://www.rahjooschool.blogfa.com/

ba salam
page shoma morede tavajohe ma gharar gerefte omidvarammayel be tabadole link bashid doste aziiz.

ba tashakor

حسین داعی یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

چرا می گین کار(شغل)؟ نمی گین کسب و کار بزنم!بهتر است که ابدا به دنبال و درک چند واژه زیبا باشید و فرق و تفاوتهاشون رو درک کنید اونوقت که خیلی جلو می افتید شغل - کسب و کار - درامد- هزینه - بدهی - دارایی .راهنمای که می شه کرد مطالعه کتاب از رابرت کیوساکی و کیم کیوساکی .

ارزو دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام من ۳کتاب و۶ترم دیگه میخوام تا دیپلم بگیرم.من ۱۲ سالمه.

محمد جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام
دنبال کار می گردی
من دنبال یه معلم خصوصی برا اموزش زبان هستم
بهم اموزش بده
خیلی بیشتر از آموزشگاه پول بگیر
بهم میل بزن
ممنون

سروش جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام من از اول و پایه نگلیسی یاد بگیرم باید چیکار کنم راهنماییم کنیدد

امیدوار دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ب.ظ http://bayanghalam

سلام ممنونم بخاطر زحماتت.میشه بنده راهنمایی کنید که چگونه میتونم زبان انگلیس (گرامر)خود را تقویت کنم برای کارشناسی ارشد

mahbube شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 ب.ظ http://lonelysadangel.com

salam dashtam donbal site zaban amuz migastam k inja ro didam che tafahomi manam english mikhunam va emsal tabestunraftam class naqashi xxx che bahal avalin bare miram classtabestuni asheq naqashiam albat baade english k aaaaaasheqesham age payamamo khundi bem mail bzan man motarjemi mikhunam cheto bet mitunam komak konam

ADJUVNT دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://ADJUVNT.BLOGFA.COM

HELLO MY FRIEND
I HAVE A LITTLE EXPRRENCE FOR WRITE BLOG
I'M HAPPY IF YOU HELP ME AND TAKE ADVICE TO ME
I THINK YOU CAN BE TEACHER IN SOME ACADEMY

negar شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:12 ب.ظ

Hi
Im senior of english But i just know words,indeed its not alot.cause Iwas a lazy student
but now i have changed.
please help me

رضا جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام. وظیفه خودم میدونم از زحمات شما تشکر و قدردانی کنم و برای شما بهترین ها رو آرزو کنم. امیدوارم امسال تا اینجا براتون خوب باشه و از این به بعد بهتر هم بشه. موفق باشید

raha سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

hi.im a student .i like to learn english.can u help me? thanks

homan جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

hi im homan can u help me?09371633433

جواد سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ق.ظ

سلام. خسته نباشید. کارتون در ایجاد این وبلاگ واقعا عالی و تحسین برانگیزه. خدا قوت.
راستی متوجه شدم دارید برای ترجمه شفاهی کار می کنید. علاقه ایی هم به ترجمه رمان دارید؟ پول بدی توش نیست ولی نیاز به صبر و تحمل داره. اگه مایل بودی بهم ایمیل بزنید. فقط بگم یه کار فوق العاده است که می تونه هم به من هم به شما کمک بزرگی کنه.

samir جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

باسلام وخداقوت خواهش میکنم ایمیلتونو برام بفرستی یه کار مهم دارم

somebody پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

hi dude...i hope you get a job but remember as long as you believe in yourself,you're needed everywhere and i beg you not to make fun of your personality by begging people to find you a job,unless you trust yourself,no one wants you,believe it or not i've been wishing to live on the saturn's moon which is called titan,which is the largest moon of saturn which is so cold and because of the the lack of co2 and h2o it is not livabe now since i was a kid and as a matter of fact nobody helped me to get what i wanted to get,remember dude you'll get rich in case you work the hardest and trust me my wish will some day come true and i wish you the best...don't try to clip people and don't try to con yourself by complaining...bye

عاطفه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام فقط خواستم بگم ممنون از این که بی هیچ چشم داشتی فعالیت میکنید . واقعا مرسی از مطالب خوب و مفیدتون

روح اله عسکری یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.english1919.blogfa.com

سلام خوشحالم باهاتون دارم اشنا میشم. عزیز من مترجم زبان انگلیسی هستم و کار ترجمه در زرقان شیراز انجام میدم ممنون میشم باهم همکاری داشته باشیم. لطفا ایمیل بزنید یا نظر در وبلاگم بذارید تماس میگیرو. 09173202879

behnam دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام میخواستم بدونم شما خصوصی هم تدریس میکنید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ http://teentoplove.blogfa.com

سلام اجی منم عضو میخوام بشم میخوام یاد بگیرم من تازه وب تو رو پیدا کردم خیلی دیر شده ولی جا امید هست نه راستی به وب منم بیا پشیمون نمیشی

محمد یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:04 ق.ظ http://saberi80.loxblog.ir

وبلاگ خوبی داری لطفا به وبلاگ من هم سر بزن
sabeti80.loxblog.ir

علی چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.highschool2210.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی دارین من 6سال است که میرم کلاس زبان و یه چیزایی بلدم میخوام عضو سایتتون بشم. میشه
با تشکر

ماهان چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

لطفا واضع تر توضیع بدین زیاد نفهمیدم خوب من 12 سالمه میخوام زبانمو بهتر کنم ولی از اینا زیاد نفهمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد