آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

یه پست خودمونی

سلام

سلام به شماهایی که تا حالا ندیدمتون

کاش میشد همه ی خوانندگان این وبلاگ رو یه جا جمع کرد و با همدیگه از نزدیک آشنا بشیم...


کلاس زبان فرانسه هم بالاخره تموم شد...مهر 88 شروع کردم و تابستان 91 تموم شد

ظاهرا تو یادگیری زبان های خارجی  استعداد دارم ...

برا تابستون هم آلمانی ثبت نام کردم...اسپانیایی هم دوست دارم اما دیدم مدرس زبان آلمانی native هست گفتم اول برم کلاس آلمانی


سوالای زیادی پرسیده بودین ...

ساکن تبریز هستم پس کلاس خصوصی ، کنکورفقط برا تبریزی ها امکان پذیره


راستی بازم میگم هرکی دوست داره اعلام آمادگی کنه دعوتنامه بفرستم عضو وبلاگ میشه و میتونه اینجا بنویسه ...

این وبلاگ متعلق به همه شماست.


لحظه هاتون به شیرینیه عسل.

پروین.

نظرات 25 + ارسال نظر
الی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

باسلام خدمت شما استاد بزرگواروتشکر از زحماتتون.من درمورد رشته زبان از شما راهنمایی میخواستم لیسانس من مهندسی کشاورزی هست ومتفاوت از زبان ولی برای ارشد میخواستم اموزش زبان شرکت کنم وهیچ گونه اطلاعی از رشته زبان ندارم سطح زبانم هم در حد دبیرستان هست والبته نه خیلی خوب .میخواستم راهنمائیم بفرمائید ایا میتونم سراسری قبول بشم و برای اماده شدن در کنکور با وجود لیسانس متفاوت باید چه کاری انجام بدم اگه بخوام کلاس زبان شرکت کنم باید در چه سطحی شرکت کنم و سوال اخر برای فول شدن گرامر چه کتابی رو تایید میفرمائین که ترجمه شده باشه و کل گرامر رو از راهنمائی تا دبیرستان درس داده باشه ؟ببخشید از سوالات زیادم سوال اخر برام خیلی مهمه وبینهایت تشکر و سپاس.

سروش رنجبران یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:04 ب.ظ

باسلام: من اصلازبان اینگیلیسی رابلدنیستم. میخواهم دراینترنت یادبگیرم. اینگیلیسی زبان خوبی است،مگه نه. حالا میشود یک جوری به من یادبدهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

طاهر جوانی دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام دوست عزیز سایت خوبی دارید دوست دارم با شما تبادل لینک داشته باشم اگه این افتخار رو میدی منو با اسم"زبان برای موبایل " لینک کن بعد به من خبر بده منم شمارو لینک کنم با تشکر
http://www.englishformobile.blogfa.com

مهرداد سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ http://pbcom.persianblog.ir/

سلام دوست عزیز. خسته نباشید.
وبلاگ زبان خوبی دارید. دقیقا با این شعار آموزش رایگان حق شماست موافقم! من خودم یک وبلاگ ساختم که مرجعی باشه برای گرامر زبان انگلیسی. برای بهبود وبلاگم نیاز به کمک افرادی مثل شما دارم. آدرس وبلاگم
http://pbcom.persianblog.ir
اگه دوست دارید منو لینک کنید و من هم شما رو لینک میکنم تا بتونیم با هم ارتباط داشته باشیم و از نظرات شما استفاده کنم.
میتونید با عنوان "آموزش گرامر زبان انگلیسی" من رو لینک کنید. حتما خبرم کنید. ممنون

مینا دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:29 ب.ظ http://www.go-i-hate-you.blogfa.com

سلام عزیزم میشه بگی چیکار کنم تو زبان موفق شم خیلی علاقه دارم

sevda پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

سلام خسته نباشی من خیلی به زبان علاه دارم ولی شرایطم طوریکه نمیتونم برم کلاس اگه شما کمکم کنین ممنون میشم

علی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:43 ب.ظ

بسمه تعالی
آموزشگاه خاصی تشریف دارید؟

سلام
فعلن نه. خصوصی کار میکنم.

bahr دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام ببخشید میشه بگید کدوم آموزشگاه برای آموزش زبان میرید؟
چون تو تبریز کانون زبان بهترینه اما الان فکر نکنم زبان آلمانی و اسپانیایی داشته باشه!

فرانسه رو با خانم الناز عالی خوندم. اسپانیولی الان میرم آموزشگاه کیش. چون فقط اونجا داره

reza سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:40 ب.ظ http://parspa2013.persianblog.ir/

سلام دوست من
یه پیشنهاد خوب براتون دارم.
تک تک بازید کنندگانتان را به پول تبدیل کنید.
شما میتوانید بدون صرف هیچ وقتی و تنها با یکبار عضویت و قرار دادن کد پاپ اپ در وبلاگ خود به تعداد تمامی بازدید کننده های وبلاگ خود از ما دریافتی داشته باشید.
اگر میخواهید از وبلاگ خود درآمد داشته باشید پس از ورود به سایت وعضویت؛ وارد پنل کاربری خود شده و طبق راهنمایی های موجود کسب درآمد خود را آغاز کنید.
مزایای این سیستم نسبت به روشهای مشابه.
هر بازدید از وبلاگ شما20ریال.
امکان جذب زیرمجموعه(هر بازید از سایت یا وبلاگ زیرمجموعه10ریال).
در هر 2 ساعت برای هر آی پی منحصر به فرد ، یک بار پاپ آپ محاسبه خواهد شد( 12برابر بیشتر از حد معمول درآمد خواهید داشت).
برای اطلاعات بیشتر به وبلاگ زیر مراجعه فرمایید
http://parspa2013.persianblog.ir/

باران شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://eidahayenab.mihanblog.com

سلام وبلاگ خیلی قشنگی دارید خوشحال میشم به من سر بزنید و نظرتونو بدونم

Daryoosh یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ http://hajdaryoosh.mihanblog.com

Salaam My Dear Friend ;
I've recently started my Weblog, and I'd appreciate you if you accept to add me to your links. I'll link you too if you wish.
You may link me either by My Name or my Weblog name!
Thanks a lot in advance
Haj Daryoosh Bahrani

http://hajdaryoosh.mihanblog.com

حسین دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ http://quietlife.mihanblog.com/

سلام پروین خانم
باید بابت این استعداد بهتون افرین بگم
من هم یه وب انگلیسی ردم برا تقویت زبانم
میخواستم خواهش کنم بهم سر بزنید و اگه میشه تبادل لینک کنیم.مو.فق باشید به امید دیدار

rach یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

Hello Dear friend
Sometimes I ask my self what is in the world that I like it more than anything then I remember only the second language. I m keen on to hear about English through ur weblog if u add me as ur friend.

صدا سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
من لیسانس مهندسی کشاورزی دارم میخوام زبان انگلیسی رو مجازی یاد بگیرم تقریبا چیزی بلد نیستم میتونید راهنمایی یم کنید؟
ممنون

حسن شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید فارغ التحصیل رشته حقوق هستم و علاقه به زبان انگلیسی دارم لطفا راهنماییم کنید

مهزیار دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام.

خسته نباشید. من یکی از خوانندگان و دنبال کنندگان مطالب شما هستم.

حدودا دو یا سه سال هست که از نوشته های شما استفاده می کنم( از زمانی که سارا بودین و اسامی کاربری دیگه و حتی توی سایتی که زدید عضو شدم به اسم مهزیار) اینا رو عرض کردم که بدونید خیلی ها دارن از مطالب تون استفاده می کنن و خواهشا نوشتن رو متوقف نکنید.

از صبر و حوصله تون در اداره ی وبلاگ خیلی چیزها یاد گرفتیم.

با سپاس

رفیعی-همدان

[ بدون نام ] شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

ای وللللللللللللل

حسن غلامی پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ http://www.en4.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالب و پر محتوا داری
من وبلاگ شما را لینک کردم
اگر شما صلاح می دانید لینک کنید البته اگر لینگ نکنید من لینگ شما را در وبلاگم حذف نمی کنم.
ممنون

peyman سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام خوبین ؟ من اهل تبریزم میتونید کمکم کنید زبان یاد بگیرم ؟

میلاد پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام دعوت نامه بفرست ممنون

منا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام دوست عزیز
شما برای یادگیری زبان اسپانیولی کدوم کتاب کار میکنید؟ من خودم Suena به همراه کتاب Espanol en directo که البته برای گرامر هم یه کتاب جدا می خونم. اگر لطف کنید و منابعنون به من معرفی کنید بی نهایت ممنون میشم. من هم مثل شما علاقمند به چند زبانه شدن هستم و علی رغم دانشجوی دکتری در رشته زبان انگلیسی مشغول تدریس و تحصیل در زبان های دیگه هم هستم. با آرزوی موفقیت برای شما و همه دوستان

منـ ـ ـ ـ ـ ـا یکشنبه 12 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://english7777.blogfa.com

سلام پروین جوووووووون

خیلی خوشحال شدم که وبلاگ تو رو پبدا کردم

امیدوارم که به وب زبان ماهم سربزنی

که تازه یه هفته ست که درستش کردیم

و امیدوارم که از نظرات شما بهترین استفاده رو ببریم

کاظم حمیدی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
بنده زبان رو بعد از 10 سال وقفه و در زمانی که کارمند بودم شروع کردم لیسانس زبان رو خیلی راحت از دانشگاه آزاد گرفتم اما نمیدونم چی شد که با اینکه نفر دوم زبان بودم تصمیم گرفتم شانسمو تو زبان عربی دانشگاه ملی امتحان کنم البته نتیجه خیلی خوب بود چون فقط با دو هفته مطالعه رتبه 10 دولتی رو کسب کردم و ارشد مترجمی زبان عربی رو هم خیلی راحت تر از لیسانس از دانشگاه ملی تهران گرفتم اما متاسفانه دکتری مترجمی عربی وجود نداره و یه جورایی از تغییر رشته به عربی پشیمونم چون امکان تدریس تو دانشگاه رو بخاطر عدم همخونی لیسانس با فوق ازم گرفت هرچند عربی چون زبان مادریم بود امکان ترجمه همزمان در سمینارها یا جلسات خیلی رسمی رو بهم داد و تجربه های خوبی تو این زمینه دارم اما چون از کار دولتی استعفا دادم بعد از اون فرصت شغلی مناسبی پیدا نکردم...... یه جورایی سرگردونم خواستم اگه ممکنه منو راهنمایی کنید. آیا دوباره برم فوق انگلیسی بگیرم؟ هرچند دیگه فوق انگلیسی هم بدرد نمیخوره.ممنون

SAEED پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ

دمت گرم . باحات حال کردم....

یی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:07 ب.ظ

/ک/ک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد