آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی با جدید ترین متدهای آموزشی دنیا


If you are not willing to learn, No one can help you. If you are determined to learn, No one can stop you.

با درود

مدت زیادی رو نبودم میدونم.  سپاس از اینکه در این مدت تنهام نزاشتین.
سپاس از فاطمه عزیز که وبلاگ رو در غیاب من بروز کرد.
همه کامنت ها خوانده میشن, سعی میکنم به تک تک اونا پاسخ بدم اما باور کنین سخته

جهت یادآوری به تاریخ اولین پست نگاه کنین آذر 1382 ـ وبلاگ رو زمانی که فقط 15 سال داشتم باز کردم ، و با افتخار میتونم بگم تا الان جزء موفق ترین وبلاگ های آموزشی فارسی زبان هست ؛ به طوریکه شبکه آموزش چند سال پیش این وبلاگ رو در یکی از برنامه هاش معرفی کرد.
تا بحال نیاز ندیده بودم این حرفا رو بگم اما ...

برخی از دوستان اینجا رو با بیلبورد های تبلیغاتی عوضی گرفتن. همه ی کامنت های تبلیغی پاک میشن.

از سال جدید وبلاگ مرتب بروز خواهد شد.

بچه های اهل زبان تبریزی ایمیل هاشونو بزارن باهاشون تماس خواهم گرفت.

و اما راجع به کلاس های خودم که پرسیدین ؛ 
تدریس خصوصی میکنم انگلیسی و فرانسه...اگه نیاز بود پیغام بزارین

تا بعد.
 take care


LLE_english{@} yahoo{.} com

با همین ایمیل در فیس بوک میتونین منو پیدا کنین و اد کنین

نظرات 22 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام
من دانشجوی ترم یک دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان کردستان هستم
اگه میشه مطالب متوسط رو توی وبلاگ بذارین تا ما ازش استفاده کنیم ناسلامتی ما قراره نسل آینده رو تربیت کنیم اما خودمون بلد نیستیم یه متن بخونیم

زهرا شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:07 ق.ظ http://khaneyesabzema.blogfa.com

سلام پروین جان.من یک ماما هستم.خیلی دوست دارم از نظر زبان انگلیسی تقویت بشم.ولی به دلیل شیفتی بودن شغلم برام امکان پذیر نیست.شما چه راهی رو به من پیشنهاد میکنید؟

سایه شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:18 ب.ظ http://sayeh7031.blogfa.com

سلام بر شما
میخواستم در مورد تدریس خصوصی بیشتر برام توضیح بدین


و اینکه اگه بخوام از پایه شروع کنم تقریبا چقد زمان میبره

ممنون از لطفتون

قسطاس دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:24 ق.ظ

سلام
واقعا ممنون که دانسته ها و تجاربت رو در اختیار مشتاقان قرار میدی کاری که از دستم بر میاد فقط دعاست
اما در مورد خودم بسیار محتاج اموزش انگلیسیم اما کارم پیش نمی ره هی از این کتاب به اون کتاب و از متد به اون متد می پرم!
اولویت اولم ترجمه و رایتینگ هست لطفا راهنمایی کن چه کنم برای این دو مهارت

نازنین دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:38 ب.ظ

سلام
واقعا خوشحال شدم که دوباره برگشتین.
امیدوارم که حضورتون فعال باشه و همیشه سلامت باشین

باران سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ق.ظ

سلام
کاش پروین خانم ، بلاگ اسکای که ظاهرا سیستم پیغام خصوصی نداره ، لااقل یک میل کاری درست کنید و اینجا بزارید تا اگه کسی مثل من پیغام خصوصی داشت ، بتوننه استفاده کنه.
ممنون میشم به این نکته توجه کنید.

صالح سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام پروین خانم ،ممنون میشم اگه آدرس وشماره تلفن آموزشگاه خودتون ودرصورت امکان شرایط کلاسها وهزینه و حداکثر مدت یادگیری برای تحصیلات کارشناسی را برام بنویسید .

آرش پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:54 ق.ظ

این وبلاگ کلا به جای آموزش ، شده وعده و وعید دادن!
هی یکی میاد میگه آپ میشه ، دوباره یه نفر دیگه 2 ماه بعد میاد میگه آپ میشه!
خوب اگه وقتش نیست ، اینقدر نگید بروز میشه مدام!
والا کسی انتظاری نداره !

یه بار به اسم محسن کامنت گذاشتی و الانم به اسم آرش

شما دوست نداری لازم نیس زحمت بکشی بیای

آی پی آدرست مشخضه
پس میدونم کی هستی

mohsen kazemi شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ق.ظ

hi dude
i will keep my fingers crosssed for you .its my pleasure to make up ameeting with you.i m at your sevice in isf.

محسن دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 06:25 ب.ظ

بابا جمعش کنید این وبلاگ در پیتتون رو!
مگه همون شبکه در پیت آموزش اینجا رو معرفی کنه :))

محمد جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:59 ب.ظ

باسلام واحترام یک سوال داشتم چر ا شما نسبت به کلاس های انلاین تحت اسکایپ اقدام نمیکنید الان کلاس های انلاین زیان خیلی زیاد شدهکه همه انها در خارج از کشور هستن وایرانی ها هم دارن شروع میکنند شما هم می تونید با این روش شاگردان ریادی داشته باشید .

Sajjad پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:25 ب.ظ http://at-that-ielts.persianblog.ir

استاد به ما هم سر بزنید

Sajjad پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:30 ب.ظ http://eat-that-ielts.persianblog.ir

آموزش آنلاین

سحر سه‌شنبه 3 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام خسته نباشید من یه دانش اموز دبیرستانی هستم و خیلی دوست دارم انگلیس رو خوب یاد بگیرم واقعا از شما متشکرم که همچین وبی ساختین بخاطر دشوار بودن راه به کلاس های زبان به وب سایت ها رو اوردم و بنظرم وب شما تا الان بهتر بوده ممنونم بخاطر تمام زحمت های شما

سهیل چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ق.ظ http://abciran.ir

سلام, به سایت آموزش زبان ما هم سر بزنید
انواع نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی, آموزش زبان آلمانی, آموزش زبان فرانسه, آموزش زبان اسپانیایی و دیگر زبانها
با بهترین کیفیت و متدهای روز دمیا
خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید
www.abciran.ir

[ بدون نام ] شنبه 28 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:55 ب.ظ

Thanks

بهزاد چهارشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ http://behzad-chayan@gmail.com

باسلام و خسته نباشید.
میخوام ارشد بخونم ولی احساس میکنم هیچی از انگلیسی نمیدونم. در ضمن در طی این دو سال میخوام مدرک ایلتس رو بگیرم.نمیدونم ازکجاشروع کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

ملینا پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:44 ق.ظ

ضمیر one و ones
توضیح بدید
ممنون

مهدی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:59 ب.ظ

با سلام خدمت شما
من لیسانس زبان هستم و از کاردانی شروع به خواندن آن کردم متاسفانه در مکالمه خیلی مشکل دارم یعنی در حد صفر لطفا منبعی معرفی کنید تا من بتوانم مکالمه خود رو تقویت کنم.
در ضمن دوستان سوالات خوبی مطرح می کنن اگر امکان داشته باشته جواب هارو نمایش بدین تا همه ازش استفاده کنن با تشکر از شما

مهدی چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 07:06 ب.ظ

باسلام و خسته نباشید.
در ضمن
میخوام ارشد بخونم ولی احساس میکنم هیچی از انگلیسی نمیدونم.
نمیدونم ازکجاشروع کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

فریده یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:06 ب.ظ

اهل تبریز هستم و میخوام زبان فرانسه یاد بگیرم.لطفا تماس بگیرین
09143008748

سجاد جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام وبلاگتون عالیه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد