آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی ,آموزش گرامر انگلیسی , مکالمه انگلیسی, اصطلاح , لغت , تست , سرگرمی , ضرب المثل, شعر , داستان , نکته ها ی مهم , و اخبار جالب..

Dumb and Dumber

On vacation in Hawaii, my stepmom, Sandy, called a café to make reservations for 7 p.m. Checking her book, the cheery young hostess said, "I'm sorry, all we have is 6:45. Would you like that?"
"That's fine," Sandy said.
"Okay," the woman confirmed. Then she added, "Just be advised you may have to wait 15 minutes for your table."
نظرات 2 + ارسال نظر
naser شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:51 ق.ظ

saalm man yek matn darbare ye TV mikham al bate besoorate mojhool mishe komakam konid kheili fori hast mamnoon

سمیه یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ

با سلام و خسته نباشید به همه کسانی که در جهت پر بار شدن این سایت مفید قدم برمی دارند .
من در حال آماده شدن برای کنکور کارشناسی ارشد هستم و در اینترنت در جستجوی تستهایی برای امتحان کردن سطح زبان خود هستم ولی بی فایده است .
اگر امکان دارد تستهایی را دراین سطح هم قرار دهید . متشکر می شوم و در نتیجه دعا م یکنم که هر چی از خدا می خواهید بهتون بدهد . این تنها دعای من برای تمام دوستان و کسانی که به من لطف می کنند می باشد .
خیلی از شما متشکرم
خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد